• 500 SEK - Fri frakt & Guldpåse
  • Leverans 1-2 dagar
  • Butik på Köpmangatan 12 Gamla Stan

Villkor

Priser och betalning
I butiken anges priserna inkl. moms om du inte väljer annat. I kassan specificeras all information inklusive moms samt momsen specificerad var för sig.

Vi förbehåller oss rätten att ändra priser vid omständigheter som vi inte rår över (till exempel valutaförändringar, höjda inköps- eller tillverkningspriser eller höjd moms).
Därutöver förbehåller vi oss rätten att annullera beställningar där varan är uppenbart felaktigt prissatt.

Betalningsvillkor finns angiven i kassan och specificeras per betalsätt
Fraktvillkor enligt valt fraktsätt i kassan

Ångerrätt
Du har ångerrätt enligt distansavtalslagen vid order i denna webbutik.

Garantier
Du har full garanti på samtliga varor du köper enligt gällande lagstiftning

Leveranser
Leveranssätt, villkor och leveranstid kan variera. Till exempel kan en specialbeställd vara ta längre tid att leverera än en som finns i lager i samband med beställningen. Normal leveranstid för våra produkter är mellan 1-2 dagar. 

I det fall att leveransen av varan dröjer från vad som avtalats eller från vad som skäligen kan antas utgöra normal leveranstid ber vi dig att kontakta oss snarast möjligt. På så sätt kan vi snabbt och enkelt utreda vad som är orsaken till dröjsmålet. 

Vi använder oss av PostNord för leverans till dig. Förseningar kan uppstå i deras leveranstider. Vi är inte ansvarigt för leveranstiden när paketet övergått till transportbolaget. Vi hjälper gärna dig att reda ut anledningen till en eventuell försening.

Ej uthämtade paket
Vi ansvarar inte för paket som inte uthämtats. Vi ansvarar inte heller för ej uthämtade paket som returnerats till oss.  Paket som returneras till oss fraktas på din risk och ni står även för fraktkostnaden. Det är därför viktigt att du hämtar ut ett paket även om du ångrat ditt köp.

Har du som kund missat att hämta ut paketet, men vill ha varan, betalar du returkostnaden samt fraktkostnaden för det andra utskicket.

Tvister
Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda med de varor och tjänster som vi tillhandahåller. Därför har vi som princip att i första hand lösa eventuella oenigheten genom att komma överens om en lösning som gynnar båda parter. Om vi trots våra ansträngningar inte gör detta så rekommenderar vi dig att vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) för en oberoende prövning. Vi följer ARN:s rekommendationer.

Din produkt är tillagd

×