•  √  FRI FRAKT ÖVER 1000 kr   √ LEVERANSER 1-3 ARBETSDAGAR  √ KÖP & HÄMTA SVENSK BUTIK MED EGET LAGER 

Group 10 Created with Sketch. Group 5 Created with Sketch.
search Created with Sketch.
bag Created with Sketch. 0
bag Created with Sketch. 0

Priser och betalning

I butiken anges priserna inkl. moms om du inte väljer annat. I kassan specificeras all information inklusive moms samt momsen specificerad var för sig.
Vi förbehåller oss rätten att ändra priser vid omständigheter som vi inte rår över (till exempel valutaförändringar, höjda inköps- eller tillverkningspriser eller höjd moms).

Därutöver förbehåller vi oss rätten att annullera beställningar där varan är uppenbart felaktigt prissatt. Betalningsvillkor finns angiven i kassan och specificeras per betalsätt
Fraktvillkor enligt valt fraktsätt i kassan

Ångerrätt

Du har ångerrätt enligt distansavtalslagen vid order i denna webbutik.

Garantier

Du har full garanti på samtliga produkter du köper enligt gällande lagstiftning.

Leveranser

Leveranssätt, villkor och leveranstid varierar beroende på typ av vara och land. Till exempel kan en specialbeställd vara ta längre tid att leverera än en som finns i lager i samband med beställningen. I det fall att leveransen av varan dröjer från vad som avtalats eller från vad som skäligen kan antas utgöra normal leveranstid ber vi dig att kontakta oss snarast möjligt. På så sätt kan vi snabbt och enkelt utreda vad som är orsaken till dröjsmålet. Vi använder oss av PostNord för leverans till dig. Förseningar kan uppstå i deras leveranstider. Vi ansvar inte för PostNord´s förseningar. Vi hjälper dock gärna dig att reda ut anledningen till en eventuell försening. Om en vara har avvikande leveranstid återkommer vi snarast med ett e-postmeddelande om när varan väntas inkomma igen. 

Outhämtade paket

För paket som inte löses ut hos ombud förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnaderna för returfrakten, expeditions och hanteringsavgift, för närvarande ligger den avgiften på 200 kronor.

Nöjd kund

Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda med de varor och tjänster som vi tillhandahåller. Därför har vi som princip att i första hand lösa eventuella oenigheten genom att komma överens om en lösning som gynnar båda parter. Om vi trots våra ansträngningar inte gör detta så rekommenderar vi dig att vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) för en oberoende prövning. Vi följer ARN:s rekommendationer.